Nezařazené

Jan Hamáček

Kouzlo nechtěného?

Nešťastný a později dementovaný výrok prvního náměstka ministryně obrany odkryl několik zajímavých detailů ze zákulisí vyjednávání o americkém radaru. Náměstek Barták v reportáži České televize výslovně spojil vyjednávání o protiraketové obraně s akvizicí dvou středních dopravních letadel i modernizací protivzdušné obrany státu.

22.4.2008 v 15:18 | Karma článku: 12.40 | Přečteno: 1131 | Diskuse

Jan Hamáček

Albánský triumf

V neděli 17. února vyhlásila srbská provincie Kosovo nezávislost. Byl to dlouho očekávaný krok a otázka tedy nebyla zda, ale kdy. Shodou okolností jsem v tu dobu byl na pracovní návštěvě Makedonie a na vlastní oči jsem mohl sledovat nadšenou reakci tamní početné albánské menšiny. Hlavní město Skopje zaplnila auta s albánskými vlajkami, město osvítily ohňostroje, do vzduchu se pálily oslavné salvy.

19.2.2008 v 21:39 | Karma článku: 20.22 | Přečteno: 1251 | Diskuse

Jan Hamáček

Viny našich otců

V náročné kampani si musel prezidentský kandidát Jan Švejnar najít čas a sepsat žádost ministerstvu vnitra, aby mohl nahlédnout do svazků vedených bezpečnostními orgány minulého režimu o jeho otci.

4.2.2008 v 16:33 | Karma článku: 11.51 | Přečteno: 640 | Diskuse
Počet článků 7 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1029
Poslanec Parlamentu ČR za ČSSD a předseda Zahraničního výboru Poslanecké sněmovny. Narodil jsem se 4. listopadu 1978 v Mladé Boleslavi, jsem ženatý a s manželkou Kamilou máme syna Lukáše. Před zvolením do sněmovny jsem pracoval jako poradce předsedy vlády ČR a vedoucí zahraničního oddělení sociální demokracie. Více na http://www.hamacek.cz